Wit slijm achtige uitwerpselen
46 berichten
• Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wit slijm achtige uitwerpselen
Hahaha lastig he? die verschillen te zien?
Kan je misschien een foto plaatsen dan kunnen we eens even oordelen.
Als het echt 2 keer een sabahensis is wat best onwaarschijnlijk is, zou mijn advies zijn er één weg te doen.
Ze zijn erg agressief net als GSP's trouwens die je praktisch ook niet met zn tweetjes kan houden.
Hoe groot was het aquarium ook alweer?
Kan je misschien een foto plaatsen dan kunnen we eens even oordelen.
Als het echt 2 keer een sabahensis is wat best onwaarschijnlijk is, zou mijn advies zijn er één weg te doen.
Ze zijn erg agressief net als GSP's trouwens die je praktisch ook niet met zn tweetjes kan houden.
Hoe groot was het aquarium ook alweer?
True pufferlove does exist!
-
Nanda - Moderator
ja ik heb ze gekocht vroeger als 2 gsp's en het heeft wel even geduurd voor ik door had dat het eigenlijk niet dezelfde waren.
die ik nu heb gekocht stond in diezelfde winkel ook weer als gsp. maar ben nu wel zeker hoor dat het een sabahensis is en die andere ook.
Mijn aquarium is 120 liter. te weinig dat weet ik maar het heeft altijd al perfect gegaan en voorlopig nu dus ook
die ik nu heb gekocht stond in diezelfde winkel ook weer als gsp. maar ben nu wel zeker hoor dat het een sabahensis is en die andere ook.
Mijn aquarium is 120 liter. te weinig dat weet ik maar het heeft altijd al perfect gegaan en voorlopig nu dus ook

-
thomas&charlotte - T. biocellatus
super zeg!
hoe kon je dat zo duidelijk zien? Ben namelijk al een poosje aan t uitzoeken hoe t precies in elkaar zit en kom er maar niet uit, net als veel onderzoekers.. ben benieuwd naar jouw kijk hierop.
Wat zijn nou echt de verschillende kenmerken?
En 120 liter.. sja ben blij dat je zelf al aangeeft dat het te weinig is, eigenlijk zelfs te weinig voor 1.
Heb je al foto's kunnen maken trouwens? Ben wel erg benieuwd naar de bijzondere visjes!
hoe kon je dat zo duidelijk zien? Ben namelijk al een poosje aan t uitzoeken hoe t precies in elkaar zit en kom er maar niet uit, net als veel onderzoekers.. ben benieuwd naar jouw kijk hierop.
Wat zijn nou echt de verschillende kenmerken?
En 120 liter.. sja ben blij dat je zelf al aangeeft dat het te weinig is, eigenlijk zelfs te weinig voor 1.
Heb je al foto's kunnen maken trouwens? Ben wel erg benieuwd naar de bijzondere visjes!

-
Nanda - Moderator
Foto's! hehehe
Ben erg benieuwd hoe ze er uit zien!
Ben erg benieuwd hoe ze er uit zien!
-
Nina - T. lineatus
van karakter verschillen ze hard van elkaar. zoals er op deze site ook beschreven staat, is dat een sabahensis terwijl het licht is ergens ligt verscholen onder een rots en als het donker is zeer actief word. klopt helemaal, terwijl dit bij mijn gsp totaal niet was.
het waren eigelijk 2 totaal verschillende. maar kwamen wel altijd goed met elkaar overweg. morgen zal ik proberen foto's te plaatsen.
nu begin ik zelf trug te twijfelen of het nu sabahensis zijn of gsp.hoop dat iemand mij het met zekerheid kan zeggen
dit is de kleine dat ziek was geworden
het waren eigelijk 2 totaal verschillende. maar kwamen wel altijd goed met elkaar overweg. morgen zal ik proberen foto's te plaatsen.
nu begin ik zelf trug te twijfelen of het nu sabahensis zijn of gsp.hoop dat iemand mij het met zekerheid kan zeggen
dit is de kleine dat ziek was geworden
-
Mmmmmmmmmmm-boeeeeeeeee
-
Lode - Beheerder
de grote een 12cm denk ik en de kleine een 9cm schat ik. zal morgen eens een meetlat er tegen houden : -)
ben al blij dat je ook bevestigd dat het sabahensis zijn.
ben al blij dat je ook bevestigd dat het sabahensis zijn.
-
Vet zeg!
De eersten zijn inderdaad duidelijk alle twee Sabahensissen. Alleen die laatste twijfel ik over!
Echt vet! Heel bijzonder twee van die vissen. Laat je ze bijelkaar?
De eersten zijn inderdaad duidelijk alle twee Sabahensissen. Alleen die laatste twijfel ik over!
Echt vet! Heel bijzonder twee van die vissen. Laat je ze bijelkaar?
-
Nanda - Moderator
Het is alsof de ogen bij de saba's verder naar achteren zitten... en de oranje vinnetjes vallen op!
mooi hoor!
mooi hoor!
-
Nina - T. lineatus
46 berichten
• Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Keer terug naar Kweken, voeding en ziektes