Wat biedt het kogelforum voor haar leden?
Als gast van het kogelforum heb je toegang tot een enorme hoeveelheid informatie. Niet alleen kun je profielen en ervaringen van verschillende soorten kogelvissen nalezen, ook kun je op de meest uiteenlopende vragen een antwoord vinden!
Maar er is meer! Voor onze leden hebben we nog meer categorieen beschikbaar gesteld. Deze onderwerpen zijn als gast niet leesbaar. Als lid heb je toegang tot aquariumdagboeken, marktplaats vraag & aanbod, artikelen, stellingen, nieuws, een speciaal gedeelte voor fun & off topic en "wie is wie" waar je de Nederlandse kogelvissenliefhebbers persoonlijk leert kennen.
Wil je volledig gebruik maken van alle mogelijkheden die het forum te bieden heeft? Maak dan hier je gratis account aan.
Kogelforum.nl gebruikt cookies om instellingen te onthouden. Klik hier voor meer informatie.
Maar er is meer! Voor onze leden hebben we nog meer categorieen beschikbaar gesteld. Deze onderwerpen zijn als gast niet leesbaar. Als lid heb je toegang tot aquariumdagboeken, marktplaats vraag & aanbod, artikelen, stellingen, nieuws, een speciaal gedeelte voor fun & off topic en "wie is wie" waar je de Nederlandse kogelvissenliefhebbers persoonlijk leert kennen.
Wil je volledig gebruik maken van alle mogelijkheden die het forum te bieden heeft? Maak dan hier je gratis account aan.
Kogelforum.nl gebruikt cookies om instellingen te onthouden. Klik hier voor meer informatie.
Mijn Marmergroeve
19 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn Marmergroeve
Dit is een self made by Marc kweekpijpjesflat geloof ik 
Nice! Zal vast erg makkelijk zoeken zijn dadeijk

Nice! Zal vast erg makkelijk zoeken zijn dadeijk

-

bauk - T. mbu

Lode schreef:Zijn dat van die kweekpijpies die normaal voor L-nummers worden gebruikt Marc?
bauk schreef:Dit is een self made by Marc kweekpijpjesflat geloof ik
Klopt helemaal bauk. Die Lode bedoelt zijn volgens mij van die keramieken buisjes. Dit is gewoon een kunstof buis in stukken gezaagd, draadje erom, kieren een beetje kitten met aquakit, 24 uur drogen, draadje eraf. Daarna nog twee keer 24uur in een emmer water (gewoon, voor de zekerheid). Helaas kan ik er niet 'in' fotograferen, maar ik kan je verzekeren dat het er knap druk is, daarbinnen!
-

Marc - T. lineatus

Had je stiekem een paar lichtgaatjes in de bovenste buisjes moeten boren 

-

bauk - T. mbu

Dat kan ik natuurlijk alsnog doen 

-

Marc - T. lineatus

Zit wat in 
Kben benieuwd dan hoe moeilijk dat scherp te stellen zal zijn

-

bauk - T. mbu

Nog geen gaatjes geboord. Geen zin gehad...
Wel ieniemienie kreeftjes gespot!!

En een 'In Memoriam'...
Wel ieniemienie kreeftjes gespot!!

En een 'In Memoriam'...

-

Marc - T. lineatus

Wow, dat je ze zo scherp krijgt zeg. Heb je een macro lens ofzo?
Mmmmmmmmmmm-boeeeeeeeee
-

Lode - Beheerder

Was dat maar waar!! Dan zouden ze waarschijnlijk nog VEEL scherper zijn. Ik heb sinds kort 'the-poor-mans-alternative', een setje voorzetlenzen (zoiets als hier onderaan staat) waarmee alles ook redelijk dichtbij te halen is. Helaas is het nog niet zo scherp als ik zou willen, heeft waarschijnlijk met de belichting te maken...
-

Marc - T. lineatus

Marc schreef: Ik heb sinds kort 'the-poor-mans-alternative'
Dan ben ik benieuwd wat ik heb

Kleine garnaaltjes zo

-

bauk - T. mbu

19 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Medebewoners en overige vissoorten