8L Nano Rif
6 berichten
• Pagina 1 van 1
8L Nano Rif
Heb een nano bakje gekregen en gelijk ingericht. Het gaat om een supervis nano. Al zal er nooit een vis inkomen. Ben de techniek nog aan het aanpassen. Maar zal geleidelijk aan steeds beter gaan draaien.
Nu is de enige filtratie een wierenfilter in de 1L filterruimte die het bakkie heeft.
De standaard led hangt er nu nog boven die niet het juiste spectrum geeft, maar ben een aquasunlight ledje aan het ombouwen voor deze nano.
Het bakje draait zonder schuimer, omdat ik makkelijk water uit mijn huiskamerrif kan halen en de gehele inhoud verwissel.
Nu is de enige filtratie een wierenfilter in de 1L filterruimte die het bakkie heeft.
De standaard led hangt er nu nog boven die niet het juiste spectrum geeft, maar ben een aquasunlight ledje aan het ombouwen voor deze nano.
Het bakje draait zonder schuimer, omdat ik makkelijk water uit mijn huiskamerrif kan halen en de gehele inhoud verwissel.
-
MrMarty - M. palembangensis
Re: 8L Nano Rif
Grappig bakje.
-
lex - YouTube moderator
Leuk bakje! Ik heb zelf een 27L nano. Als die goed draait is dit misschien ook leuk voor mij .
Ik ga je volgen , veel foto's plaatsen
Ik ga je volgen , veel foto's plaatsen
-
nilo1804 - T. biocellatus
Welke verwarming heb je?
Geeft het standaard filtertje genoeg stroming?
Waarom geeft deze led niet de goede kleuren? Ik heb zelf een standaard Blue/White PL lamp van superfish en alles groeit goed. Ook zien je koraaltjes er goed uit.
Hoe lang draait hij nu?
Geeft het standaard filtertje genoeg stroming?
Waarom geeft deze led niet de goede kleuren? Ik heb zelf een standaard Blue/White PL lamp van superfish en alles groeit goed. Ook zien je koraaltjes er goed uit.
Hoe lang draait hij nu?
-
nilo1804 - T. biocellatus
Wat een schattig Rood druiventrosje! Wat is dat precies?
True pufferlove does exist!
-
Nanda - Moderator
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Zeewater kogelvissen