Witte stipjes op canthigaster valentini
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Witte stipjes op canthigaster valentini
Hallo,
ik hebt al jaren een zeeaquarium een mooie kogelvis : canthigaster valentini.
sinds ik verhuisd ben ga het snel bergaf met mijn kogelvis.
ik hebt mijn zeeaquarium moeten laten leeglopen en gepoetst. het zeezand - zeewater - hebt ik opnieuw erin gedaan om de bacteriën te behouden waarmee zij leven.
sinds ik alles opnieuw hebt opgestart heeft mijn kogelvis veel witte stippen op de vinnen. op één dag ging dit erg snel.
ik hebt een product in mijn aquarium gedaan tegen witstip van easy life. hopelijk komt hij erdoor.
ik hebt mijn zeevissen al 6 jaren, nog geen enkele keer witstip gehad, tot ik ben verhuisd. mijn zeeaquarium is meeverhuisd maar het viel erg tegen.
ik hebt al jaren een zeeaquarium een mooie kogelvis : canthigaster valentini.
sinds ik verhuisd ben ga het snel bergaf met mijn kogelvis.
ik hebt mijn zeeaquarium moeten laten leeglopen en gepoetst. het zeezand - zeewater - hebt ik opnieuw erin gedaan om de bacteriën te behouden waarmee zij leven.
sinds ik alles opnieuw hebt opgestart heeft mijn kogelvis veel witte stippen op de vinnen. op één dag ging dit erg snel.
ik hebt een product in mijn aquarium gedaan tegen witstip van easy life. hopelijk komt hij erdoor.
ik hebt mijn zeevissen al 6 jaren, nog geen enkele keer witstip gehad, tot ik ben verhuisd. mijn zeeaquarium is meeverhuisd maar het viel erg tegen.
-
gorens - C. travancoricus
Re: Witte stipjes op canthigaster valentini
Welkom op het forum Gorens, leuk dat je je hebt aangemeld.
Even paar vragen. Wat zijn de waterwaardes? Heb je zoetwater bad al geprobeerd?
Even paar vragen. Wat zijn de waterwaardes? Heb je zoetwater bad al geprobeerd?
Mmmmmmmmmmm-boeeeeeeeee
-
Lode - Beheerder
zoetwaterbad nog nooit van gehoor.
één ding is zeker. het oud zeezand mocht ik er niet weer indoen.
mijn waterwaardes zijn optimaal. behalve dat er bacterien zijn die er niet thuishoren.
mijn anemoonvissen hebben ook last van witstip. ik hebt anti witstip erin gedaan zoals voorschrift. anti witstip lijkt niet te werken.
één ding is zeker. het oud zeezand mocht ik er niet weer indoen.
mijn waterwaardes zijn optimaal. behalve dat er bacterien zijn die er niet thuishoren.
mijn anemoonvissen hebben ook last van witstip. ik hebt anti witstip erin gedaan zoals voorschrift. anti witstip lijkt niet te werken.
-
gorens - C. travancoricus
Wat zijn de waterwaardes dan?
Wat extra witte stip info (de zoetwater variant is in veel aspecten vergelijkbaar met zout water): index.php?i=content&mode=ziektes&category=Ichthyophthirius+%28witte+stip%29
Wat extra witte stip info (de zoetwater variant is in veel aspecten vergelijkbaar met zout water): index.php?i=content&mode=ziektes&category=Ichthyophthirius+%28witte+stip%29
Mmmmmmmmmmm-boeeeeeeeee
-
Lode - Beheerder
Hoe gaat t met de valentini?
True pufferlove does exist!
-
Nanda - Moderator
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Zeewater kogelvissen